GMN orsócsapágyak

GMN orsócsapágyak

A GMN standard méretű (S,SM és KH) orsócsapágyai rendkívül széles választékkal kaphatók mind a méret, a típus és kivitel tekintetében.

A GMN orsócsapágyai magas minőségű és költséghatékony megoldásokat kínálnak a felhasználóknak.

A GMN orsócsapágyak főbb jellemzői:

-Furattartomány 5-120mm-ig

-Anyag: szabvány 100Cr6 csapágyacélból, vagy hibrid csapágyként a gyűrűk 100Cr6 csapágyacélból, a golyók kerámiából

-Nagy radiális és axiális terhelés tűrése

-Nagyfokú merevség és terhelhetőség,

-Párban egy másik orsócsapággyal kell beépíteni

-A mélyhornyú csapágyakhoz viszonyítva nagyobb méretű golyók

-Magas fordulatszámokra alkalmas

-Pontossági osztályok: P4 / P2 = ABEC7 / ABEC9, ezen kívül HG és UP - a GMN által felállított belső gyári szabvány osztályok

-n x dm < 2,6 x 106 mm/min, a kiviteltől és kenéstől függően

 

A GMN orsócsapágyaknaknak 3féle fő típusuk van:

-Alap típusok

-Speciális direkt olajkenésű típusok

-Speciális direkt zsírkenésű típusok

-Speciális szétszerelhető típusok

 

Alap típusok

S Típus

A GMN széles termékkínálattal rendelkezik az S típusból mind a fordulatszám, a terhelhetőség és a méret szempontjából.

S típus jellemzői:

-Standard orsócsapágy

-Magas fordulatszám és merevség

-Rendkívül költségkímélő és megbízható

-Standard hatásszög 15° és 25

-Referencia fordulatszám faktor: n x dm = 1.7 x 106 mm/min

-Nagy terhelést képes elviselni

-Hybrid csapágygolyós kivitelben is kapható

További információ >>

 

SM típus

Az SM typus 20%-al nagyobb maximális fordulatszámot képes elviselni, mint az "S" típus, köszönhetően az optimalizált belső geometriának.

SM típus jellemzői:

-Optimalizált belső gyűrű kenés a magas fordulatszámokhoz

-Magas élettartam a minimalizált súrlódásnak köszönhetően

-Nagyfokú üzembiztonság magas hőmérsékleten is a nagy radiális hézagnak köszönhetően

-Alacsony üzemi hőmérséklet a minimalizált súrlódásnak köszönhetően

-Standard hatásszög 15°, 17° vagy 19°

-Referencia fordulatszám faktor: n x dm = 2.0 x 106 mm/min

-Hybrid csapágygolyós kivitelben is kapható

További információ >>

 

KH típus

A KH széria kimagasló tulajdonságokkal rendelkezik a fordulatszám, az élettartam és a költséghatékonyság tekintetében, köszönhetően az optimalizált geometriájának.

KH típus jellemzői:

-Tömített változat: Belül élettartam kenést biztosító Lubcon HS Turmogrease L252-es gépzsírral, vásárlói kérés esetén másfajta kenőanyaggal.

-Nyitott változat: Olajkenésre tervezve

-Optimalizálva a legnagyobb sebességekre

-Alacsony üzemi hőmérséklet az optimalizált futófelület geometriának köszönhetően

-Nagyfokú üzembiztonság magas hőmérsékleten is a nagy radiális hézagnak köszönhetően

-Optimalizált csapágygolyó mennyiség és átmérő a legjobb terhelés elosztás érdekében

-Standard hatásszög 15°, 17° vagy 25°

-A non-kontakt tömítésnek köszönhetően nincs sebességcsökkenés, és ezek a tömítések megőrzik stabilításukat egészen 120 °C-ig

-A beszerelési pozíciótol függetlenül, a tömítések meggátolják a kenőzsír kifolyását, és nagyban lecsökkentik annak kiszáradását

-Használatával meg lehet spórolni további tömítések beszerelését

-Kevésbé érzékeny a szennyeződésekre

Referencia fordulatszám faktor: n x dm = 2.1 x 106 mm/min

-Hybrid csapágygolyós kivitelben is kapható

 További információ >>

 

Direkt olajkenésű típusok

A hagyományos olajkenésű csapágyak esetében, a kenőanyagot egy külső olajozó rendszer pótolja a hosszú élettartam érdekében. Ezek a direkt-olajkenésű csapágyak el vannak látva egy apró furattal a külső gyűrűn. Ezen a furaton keresztül lehet a csapágy belső részébe juttatni a kenőolajat.

+A Speciális típus

Olajutántöltő nyílás a futófelülethez a nyitott oldalon

+A Speciális típus jellemzői:

-A legnagyobb sebességekre optimalizálva

-Megnövekedett csapágy élettartam

-Magas üzembiztonság

-Jelölési példa: HY SMA 6005

 További információ >>

 

+AB Speciális típus

Olajutántöltő nyílás a futófelületben a zárt oldalon

+AB Speciális típus jellemzői:

-A legnagyobb sebességekre optimalizálva

-Megnövekedett csapágy élettartam

-Magas üzembiztonság

-Jelölési példa: HY SMAB 6006

 További információ >>

 

+L Speciális típus

Olajutántöltő nyílás a futófelületben a nyitott oldalon és tömítés O-gyűrűkkel

+L Speciális típus jellemzői:

-A legnagyobb sebességekre optimalizálva

-Megnövekedett csapágy élettartam

-Magas üzembiztonság

-Az olajutántöltő nyílás pozíciója lehetővé teszi, hogy kompatibilis legyen a legtöbb olajozó rendszerrel

-Jelölési példa: HY SML 6007

 További információ >>

 

+LB Speciális típus

Olajutántöltő nyílás a futófelületben a zárt oldalon és tömítés O-gyűrűkkel

+LB Speciális típus jellemzői:

-A legnagyobb sebességekre optimalizálva

-Megnövekedett csapágy élettartam

-Magas üzembiztonság

-Az olajutántöltő nyílás pozíciója lehetővé teszi, hogy kompatibilis legyen a legtöbb olajozó rendszerrel

-Jelölési példa: HY SMLB 6008

További információ >>

 

Direkt zsírkenésű típusok

Általánosságban elmondható, hogy egy csapágy (főleg ha nagy fordulatszámon üzemel) csak akkor tud a lehető leghosszabb ideig jól működni, ha állandóan biztosítva van az olajutánpótlás. Ehhez azonban komplex olajozó rendszerre van szükség. Pontosan ezért fejlesztette ki a GMN ezeket a direkt zsírkenésű csapágyakat, hogy létrehozzon egy olyan típust, ami ezek nélkül a komplex olajozó rendszerek nélkül is a lehető legtovább képes működni. A gépzsírt a direkt olajkenésű csapágyakhoz hasonlóan a külső gyűrűn található furaton keresztül lehet bejuttatni.

+AG Speciális típus

Kenőanyag-utántöltő nyílás a futófelületben a nyitott oldalon

+AG Speciális típus jellemzői:

-Optimalizálva a legnagyobb sebességekre (sebesség faktor: n · dm to 2.3 · 106 mm/min)

-Maximális élettartam (egészen 10-es faktorig)

-A bejuttatott gépzsír könnyedén eloszlik a csapágygolyók között

-Magas üzembiztonság

-Alacsony üzemelési költség

-Jelölési példa: HY SMAG 6005S

További információ >>

 

Speciális, szétszerelhető csapágytípusok

A GMN kifejlesztett olyan nagy teljesítményű, „BNT” és „BHT” típusjelölésű orsócsapágyakat, melyek biztosítják a gyors és egyszerű szét- és összeszerelhetőséget, mely nagyban megkönnyíti a beépítést és a karbantartást.

BNT és BHT Speciális típusok

+BNT és BHT Speciális típus jellemzői:

-Csapágygolyó-tartó keret (a csapágygolyók nem esnek ki és gurulnak el a belső gyűrű eltávolításakor)

-A belső keret a külső gyűrű által meg van vezetne, ami biztosítja az egyenletes futást

-Könnyű összeszerelhetőség

-Ha a belső gyűrű a helyén van, akkor a forgó részek kiegyensúlyozhatóak

-Előre meghatározott csapágy axiális hézag beállítása lehetséges

További információ >>

 

Vissza